Kisah dalam Public Transport #4

sejak gune public transport ni macam2 la citenya

ni aku nk cite sesuatu .....sini la sambil dekat kan tinge...

kalo korang biasa naik bus rapidKL, korang ade prasan tak ade TV dalam tuh?
iaitu ASIA MEDIA TV namenya...

memang terhibur la gak dengan sajian info/iklan dalam tuh

tapi kan, ade sesuatu yang aku sangat kesal+sakit hati+geram

ape dia?

camni, memula dia tunjuk gambar masjid ------> pastu ade gamba kaabah -----> pastu ape korang tau x???? dia tulis tajuk besar ENTERTAINMENT

kemudian tu, ade video klip lagu artis barat yang seksi gler, aku tak tau tajuk n penyanyi tu, tapi ade sebut "helo helo helo" tah brape byk kali 

Kesimpulannya, aku kompius, ape yg dorang tu cube nak sampaikan? ape kaitan Masjid, Kaabah dan Entertainment tu?

aku rasa cam 1 perhinaan jek...da takde ke gambar lain yang dorg nak taruk..

dan aku rasa, orang2 yang dari company Asia Media TV tu mesti orang cina...

kalo tak, kalo ade la orang melayu Islam, takkan la dorang tak komen or komplen ker kan? atau, aku yang silap tengok....

Wallahuaklam...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat