Terkurung Dalam Toilet

Pagi ni aku masuk toilet cam biasa. Lepas sume urusan diselesaikan. Aku nak la kuar dari bilik tu kn.. pehal nk dok lame2 kat situ. Tetibe, tombol pintu tu ketat semacam n pintu tak bule bukak!! Adoi, cmne ni, da la finaz n bos dia xde. dorang g HQ. memang selalu macam tu pon. aku cube ketuk, tendang, jerit mintak tolong tapi sume x menjadi sampai aku penat. penat sangat!

Dari 20 minit sampai dekat sejam aku tekurung. aku x putus2 berdoa dan pk ape hikmahnya kejadian ni...masih cube nak berfikiran positip sambil macam ini lakonan walaupon ini kisah benar belake....

Aku tekapkan telinge aku kt pintu n cube dengar bunyi dari luar. Dengan izin Allah,maku dengar bunyi orang masuk. Cecepat aku jerit tolong. Rupanya itu bis finaz. Kemudian tu, dengar finaz plak masuk. dan kemudian tu, bos aku pulak. Terus dorang call admin. kebetulan orang admin ade datang HQ. So, beliau lah yang tolong kuarkan aku dengan kerjasama mereka2 tu. Lame gak nak kopak tombol yang jahat ituw.... lepas 2 jam aku terkurung n aku selamat! ayat yg pertama aku cakap ialah, "nak tambah ayat kene kurung dalam resignation letter". terdiam gak bos aku tuh.. pstu dia blnje aku kek SR, sbb aku da terkurung lame dal am toilet..motipp?

tapi saye mmg antu kek bos..thanks :)


ini Rest Room. Tapi aku x rest pon stress adelah, terkurung dekat 2 jam wei


Ini lah lubang tombol. So pasni, leh skodeng...ops


Ini tombol yg jahat


Kek coklat yg bos bg gara2 terkurung dalam toilet..seb bek bersih ko...


Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat