Milk Shakes Shaklee


Memandangkan anak2 aku kerap sakit bile dimasukkan ke taska. En Suami decide nak beli ni (gmba di atas) sebab ia vitamin yang tak macam vitamin, eh ape aku cakap tulis ni? yelah, maksud aku, vitamin biasanya berbentuk pil kan yang cam gule2 tu, atau pon jenis cecair (yang ni paling susah nak bagi kt anak sebab ia berupe seperti ubat cecair). Tapi shaklee ni lain, ia sangat sedap. Bukan je anak2 yang bule makan, tapi ibubape dia pon bule sibuk2 nak makan juger sebab lazat berperisa vanila. 

Selepas penggunaan selama seminggu, anak2 aku da makin sihat. Aku harap, antibodi dorang akan terus kuat menentang penyakit di taska yang memang tak penah abiz. Mana nak abiz nya, anak jururawat pon asik sakit jek. ..huhu..yang pasti, sume ibu bapa pasti mau kan yang terrrrbaik untuk anak dorg kan? 

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat