Kisah dalam Public Transport #1

Masa nk tibe 1 stesen ni, ade sorang budak pompuan ni, dok kt depan aku.. aku dok kt tepi pintu. So, aku ingatkan budak tu nak kuar. Tapi, bile tibe kt stesen tu, dia tak kuar pon. So, bile tren jalan, aku nampak sesuatu kt tangan dia..apakah ituw????

aku nampak kesan toreh yang bertulis "irwan jahat" dan ade kesan torehan di bahagian lengan beliau.. ape maknanya tu? nampak tak itu percubaan nak bunuh diri... budak tu muda lagi cam tingkatan 1 ke tingkatan 3 camtu... tapi sanggup nk rosakkan diri n bunuh diri kerana kecewa dalam bercinta... cinta monyet...

aku tengok kesan tu, memang sangat ngeri sebab bile toreh, so darah kuarkan? so, jadi parut....

Harap budak tu tak kan ulangi perbuatan tu...


ngeri tak tengok ni? 

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat