Aktiviti 1 Jun 2012

Arini rasa happy sebab malam tadi dah amek anak2 tersayang. So, harini memang belek mereka saje... Encik suami, half day harini... lepas solat jumaat kami nak ke town. Ade urusan skit plus ade bil yang kene bayar cepat. Balik saje ke umah, trus siap2 untuk dinner kat  Kota Permai Golf & Country Resort. First time datang sini. Rupanya dekat je dengan rumah kami... Next time buleh le explore area bukit kemuning ni...

Aku memang best sebab makan je..tapi encik suami yang 10sion sebab anak2 memang x duduk diam dr awal majlis smpai habis. asik berlari sane sini n menjerit...huhu... sebab aku pakai skirt labuh. rasa pelik kalau nak berlari ke sane sini kejar anak. so, biar encik suami yang handle. plus. anak2 aku asik je naik atas stage... sabo jelah.. napelah anak orang lain sangat baik dan duduk saje bersame parents mereka....???

Actually, majlis ni adelah untuk meraikan ulang tahun pertama company encik suami bertugas dan meraikan perpisahan bos mereka yang bakal bertugas di Kalimantan.  Ini adelah pertama kali aku join event begini. Maksud aku, ini kali pertama encik suami kenalkan kami kepada orang2 opis dia. Sebelum ni, kalo ade family day ke, memang x berkesempatn nk pegi sebab ade halangan. Selalu kalo ade futsal pon, hanya ammar yang ikut. maklumlah, kadang dorang book lewat, so malas le nak pegi kuar malam2..

Kesimpulannya, memang best dapat join dinner kat kota permai ni. Kebetulan, encik suami dapat lucky draw. dapat hamper. aku n anak2, pon happy sebab dapat kawan baru n dapat bkenalan dengan bos encik suami....

 Ammar bersame hamper yang bertuah itu... Tp sbenarnya dia x sabar nak bukak..haha...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat