Jenjalan di Taman Tasik Perdana

Ahad lepas bersamaan 3 jun 2012. Pepagi da bersiap nk pegi survey tempat parking di opis baru kerana esoknya iaitu 4 Jun 2012, aku kene lapor diri. Memandangkan parking disitu sangatttt mahal, so 1st day kne cari parking free sajek.. agak jauh, tp terpaksa la daripada terbang duit aku nak kene bayo parking dekat 40 hinggit (apesal la gler mahal ni?).

Lepas da tengok2 kawasan, encik suami ajak g Taman Burung, KL. Tapi, mak aih...sangat ramai orang sampai nak park kete pon xde space dah... oke2, aku tau skang ni cuti skolah n hari ahad plak tuh... then, aku suh encik suami g ke Taman Tasik Perdana je... okekah, x ramai orang sangat...bulelah anak2 aku berlari2 disitu...kami saje nak happykan anak2, sebab petang itu, mereka akan di pos ke kampung. Sangat sedih, bile anak sulung aku cakap, "taknak nenek ngan atok, nak ummi dengan ayah" sambil nangis2...Ya Allah, lemah sangat aku rasa...sabar ye nak, nanti ummi daftarkan ke taska dekat ngan umah kite....sob....sob
sronoknya Darwish naik ni, panas terik ni, bule je dia relex je, xmo turun lak tu...
          


Darwish with ummi.... rindu kamu sangat2 nak....
3 hero pujaan hatiku....
Tengok tu, ade sorang baby coba nak gigit ummi dia...haippp

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat