First day keje d tempat baru

Syukur alhamdulillah, hari ni aku mula keje kat opis baru. Kat sini, memang ramai melayu, so nak solat pon xde masalah. surau pon dekat je, tu yang penting tu. Keje kan ibadah kerana Allah, so solat tu mestilah diutamakan. Barulah berkat. Hari ni, ade dua orang yang lapor diri. So, taklah rasa pelik keseorangan. Tapi, agak boring sebab bos aku EL harini, so duduk saje la sambil membelek annual report company. Ngantuk jugak dibuatnya..haha.. okelah... excited rasanya... maklumlah ni kali kedua aku first day di tempat baru. ape taknya dulu lepas grad, aku keje kt comp lama dekat 5 tahun, pastu baru masuk sini.. syukur ya Allah...



masuk2 opis je, dorang tunjukkan tempat aku. bez sgt sbb sume baru dr meja, kosi, pc, dan alat tulis. bos siap suh request je, barang ape lagi yg aku nak...

Okey, selamat bekerja sume!

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat