Burger murah?

Sabtu lepas, ade pasar malam.  kami layan je g pasar malam... padahal, geng suriumah kat sini, memang x g pasar malam...hanya shopping kat pasaraya besar je..hehe... bukan pe, pade aku, kalau setakat nak beli sayor skit, elok je g pasar malam... kalo g pasaraye kang, macam2 la pulak anak aku ni mintak....


lepas beli sayuran, aku ternampak burger murah. aku rasa itulah harga zaman aku sekolah menengah, kalo g beli burger kat area umah aku tu.. memang murah sangatla kan, so, ape lagi try jelah jom....


Tengoklah harga di atas, murah tak? Ke ade lagi kat tempat lain yang lagi, murah? Roger aku ek.. Yg special bawah skali tu cume RM 2


Inilah burger daging yang aku beli. Boleh la...tp ko jangan demand nak rase sedappp gler... Padanla dengan harganya.. Tp aku layan jek...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat