Jemput adik

Jumaat lepas, lepas balik keje, aku g jemput adik aku di umah quarters tempat beliau praktikal. Memandangkan aku nak amek anak-anak di umah parents, so aku jemput la adik aku skali sebab da sejalan. Actually, adik aku ade apply nk praktikal kat tempat keje husband aku. aku cam risau gak sebab husband aku g keje naik moto, takkan adik aku nak tumpang kut? NEVER!! 


so, ditakdirkan Allah yang Maha Mengetahui, Maha Memahami, Dia bagi adik aku praktikal di syarikat sama tp bahagian Research. Lebih kurang 10KM selepas tempat keje husband aku. Jauh giler ke dalam. Memang agak pelik bagi aku yang da biasa keje di area bandar ni..(key ell okeh?).. 


Memandang kat sane, kete tak banyak, so, aku baca stiap signboard, dengan hanya benti kan kete di tengah jalan, sambil mata baca signboard...sgt bahaya, bukan calang2 orang je boleh buat ni..hehe...


So far, tempat adik aku ni selesa la..sebab penuh kehijauan tempat dia...kate tempat research kan? tp tula, dok situ cam fokus keje jelah, nak g jalan pon situ sunyi pokok kelapak sawit keliling...


damai je umah2 kat sini kan?


dok sini memang senang, maklumlah tempat dia mmg agak kedalam or pedalaman

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat