Taska ke Tabika

Minggu lepas mama aku datang umah. Dia bagitau, date percutian dia ke obersi bulan 9 ni...apekah maknanya? maknanya, kami kene la jaga anak kami sendiri...huhu...so, dengan sepantas kilat, aku cari info taska/tabika/pasti di kawasan umah aku tuh... so,da dapat info..ape lagi calling2 la... syukur la sebab masih boleh masuk...bukan ape, biasa kan dorang ade kuota brape orang budak dengan penjaga yang ade.... so, confirm, nk daftarkan anak2 bulan 9 ni... atok n nenek tak yah risau ek.. leh g bercuti dgn happy... 

Merujuk kepada date yang same, adik aku yg tengah praktikal skang, kene daftar balik ke ump. So, sape nak g anta dia?? ibubape nk g obersi. abang no 1 bz sbb smbung study. abang no 2, nak ikut ibubape g obersi jugak. abang no 3 dok kat utara nun. abang  kakak no 4 nak g jalan kt carboot sales je....heheh... aku le tuh.. InsyaAllah kalo takde aral, aku akan anta yer adikku.. seb baik adik aku ade sorang je. kalo ade ramai, pening pale aku nak layan permintaan...haha...

tah macam mana perasaan aku kalo anak2 aku masuk taska. yelah, sebelum ni, dari lahir aku yg jaga, kalo aku keje atok n nenek yg jaga.... harap2 anak2 aku okey la, boleh berdikari. yg penting, kene start bagi anak makan vitamin, sebab bile masuk taska ke tabika ke, ramai2 senang kene sakit... so, kenelah standby vitamin...

Comments

Popular posts from this blog

Tasik Bera

Feather Shampoo

Dadih Coklat